Ce spun clienții

Ce spun clienții

Politica de retur



Meesenburg România respectă prevederile ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii și conferă consumatorului (persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații) dreptul de retur al produselor achiziționate de pe website-ul nostru.

Returnarea produselor se poate face inclusiv în următoarele situații:

  • Ați primit alt produs / alte produse: în cazul în care vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, va rugăm să ne anunțați în cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru că produsul să fie returnat și înlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de către Meesenburg România
  • Marfa livrată prezintă deteriorări vizibile: în cazul în care marfă primită prezintă deteriorări vizibile, aveți dreptul să refuzați recepția, chiar la momentul recepției, prin menționarea acestui lucru pe documentul de transport. Vă rugăm să verificați integritatea coletului la livrare! În acest caz va rugăm să ne anunțați imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (același tip cu cel comandat), caz în care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesării unei comenzi.
  • Fără a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de către consumator în termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat în posesia fizică a produselor, fără că acesta să fie nevoit să justifice decizia să.

Dreptul la retur se poate aplică doar pentru produsele achiziționate de pe website-ul meesenburg.ro.

Produsul returnat trebuie să fie, pe cât posibil, în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit).

Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur.

Dacă marfă comandată este returnată și prezintă următoarele defecte:

  • zgâriată, murdară, tăiată, crăpată sau cu urme de lovituri,
  • urme de lichid, sau
  • lipsuri cantitative

Ne rezervăm dreptul de a solicită o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului că second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Clientul nu poate denunța unilateral contractul (nu își poate exercită dreptul la retragere) în cazurile prevăzute în art. 16 din ordonanță de urgență 34/2014.

  • produse la metru, tăiate, decupate,
  • vopsea mixată colorată,
  • produse lemnoase prelucrate (debitate, căntuite),
  • produse deteriorate și neacoperite de garanție,
  • produse pe comandă specială.

Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de 14 de zile de la dată comunicării către Meesenburg România la adresa de email [email protected] sau la telefonul de contact 0722 581 355.

Pe baza detaliilor de identificare a comenzii, un consilier de vânzări vă va indică locația Meesenburg România unde trebuie returnate produsele. Returul îl puteți face direct prin curier la adresa indicată. Vă rugăm să consultați consilierul de vânzări pentru a alege metodă potrivită de transport.

După returnarea produselor și recepționarea lor în depozitele Meesenburg România, se inițiază transferul bancar către contul indicat de client consilierului de vânzări sau, în situația plății comenzii cu cardul, către contul de card folosit inițial de către client.

Eventuale nelămuriri și reclamații

În cazul în care aveți nelămuriri sau chiar nemulțumiri cu privire la un produs achiziționat de pe website-ul meesenburg.ro, va rugăm să expediați un email în acest sens la adresa [email protected], în care să menționați cât mai multe detalii în baza cărora să putem procesa mesajul dumneavoastră.

Va rugăm să va specificați numele complet, numărul de comandă, pe care li găsiți în mesajul de confirmare primit de la meesenburg.ro în urmă validării comenzii dumneavoastră, dată la care ați efectuat comandă, dată și metodă de livrare, precum și motivul nemulțumirii sau sugestia pe care doriți să o faceți.

Toate aceste informații vor facilita comunicarea dintre dumneavoastră Meesenburg România, motiv pentru care va rugăm să verificați cu atenție inserarea lor integrală și corectă în mesajul dumneavoastră.