Menu

Acasa

Acasa

Politica de retur



Meesenburg România respectă prevederile ordonanței de urgență nr. 34/2014 referitoare la dreptul de retur al produselor achiziționate de pe website-ul nostru https://meesenburg.ro

Returnarea produselor comandate se poate face în următoarele situații:

  • Cererea de retur a fost trimisă nu mai târziu de 14 zile de la data intrării în posesia produselor comandate
  • Ați primit alt produs / alte produse: în cazul în care vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, va rugăm să ne anunțați în cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru că produsul să fie returnat și înlocuit cu cel comandat. În aceasta situație cheltuielile de transport vor fi suportate de către Meesenburg România.
  • Marfa livrată prezintă deteriorări vizibile: în cazul în care produsele comandate prezintă deteriorări vizibile, aveți dreptul să refuzați recepția, chiar la momentul recepției, prin menționarea acestui lucru pe documentul de transport. Vă rugăm să verificați integritatea coletului la livrare! Dacă întâmpinați o astfel de situație vă rugăm să ne anunțați imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (același tip cu cel comandat), caz în care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesării unei comenzi.
  • Fără a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de către consumator în termen de 14 zile de la momentul în care consumatorul a intrat în posesia fizică a produselor, fără că acesta să fie nevoit să justifice decizia să.

Dreptul la retur se poate aplică doar pentru produsele achiziționate de pe website-ul meesenburg.ro.

Produsul returnat trebuie să fie, pe cât posibil, în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit).

În cazul unui retur cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur. Vom rambursa valoare facturii inițiale (produse + transport).

Dacă produsele returnate prezintă următoarele defecte:

  • zgâriate, murdare, tăiate, crăpate sau cu urme de lovituri,
  • urme de lichid, sau
  • lipsuri cantitative

Ne rezervăm dreptul de a solicită o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Clientul nu poate denunța unilateral contractul (nu își poate exercită dreptul la retragere) în cazurile prevăzute în art. 16 din ordonanță de urgență 34/2014:

  • în cazul comenzilor ce conține produse la metru, tăiate, decupate,
  • în cazul comenzilor ce conțin vopsea mixată colorată,
  • în cazul comenzilor ce conțin produse lemnoase prelucrate (debitate, căntuite),
  • în cazul comenzilor deteriorate și neacoperite de garanție,
  • în cazul comenzilor ce conține produse aduse la comandă specială.

Cum procedez în cazul în care am un retur?

Retururi pentru comenzi plasate cu cont de client

  1. Accesez contul de client https://meesenburg.ro/autentificare?back=my-account
  2. Apăs pe istoric comandă și detalii https://meesenburg.ro/istoric-comenzi
  3. Selectez comanda în cauza, bifez produsele și cantitățile pentru retur
  4. În caseta cu informații / detalii / motivație retur adaug cont IBAN pentru rambursare
  5. Confirm operațiunea prin apăsarea butonului „Solicită retur”
  6. Meesenburg România primește solicitarea de retur din contul dvs de client și o aprobă în cel mult două zile lucrătoare
  7. Clientul primește notificarea via email "În așteptarea pachetului" - acum se poate trece la ambalarea și la programarea expedierii returului
  8. În notificarea de acceptare a returului primită pe email veți găsi linkul de generare AWB FanCurier - vă rugăm să cautați comerciantul "Meesenburg.ro" și să selectați modul de retur ("Prin curier" sau "Predare personala"). Predarea personala se refera la predare la FanBox sau la orice sediu FanCourier.
  9. Se generează AWB introducând datele expeditorului și numărul comenzii
  10. La data planificată de ridicare retur predați produsele bine ambalate
  11. După ce primim produsele, în cazul în care nu prezintă defecte, vă vom notifica și vom rambursa suma inițială facturată pentru comanda dvs

Retururi pentru comenzi plasate fără cont de client

  1. Contactați-ne pe email la adresa [email protected] sau folosind formularul de contact și indicați-ne numărul comenzii dvs pentru care se dorește retururul
  2. Vom activa un cont de client pentru dvs folosind aceeași adresă de email utilizată pentru comandă
  3. Veți primi notificare pe email cu confirmarea activării contului de client necesar returului
  4. Resetați parola inițială
  5. Urmați pașii de mai sus de la Retururi pentru comenzi plasate cu cont de client

Atenție!

  • Acceptăm retururile în condițiile ordonanței de urgență nr. 34/2014
  • Perioadă de retur considerată validă pentru acceptarea cererii: 14 zile de la data intrării în posesia produselor
  • Costul transportului produselor returnate este suportat de client
  • Clientul este responsabil de predarea coletului la curier sau de lăsarea acestuia într-un punct FanBox. Alternativ se pot aduce personal produse la sediul Meesenburg România din Târgu-Mureș. Meesenburg Romania vă facilitează generarea unui AWB de retur online după ce solicitarea de retur este aprobată. Adresa de destinație a coletului va fi SC Meesenburg România SRL, Str. Livezeni 79/A - C21, Târgu Mureș 540566, România (adresă Meesenburg este listată automat în aplicația retur.fancourier.ro)
  • Clientul are obligația de a proteja și împacheta produsul pentru retur și de a semnala numărul comenzii în cadrul coletului, pe eticheta lipită pe colet și în platforma de generare AWB.

Eventuale nelămuriri și reclamații

În cazul în care aveți nelămuriri sau nemulțumiri cu privire la un produs achiziționat de pe website-ul meesenburg.ro, va rugăm să expediați un email în acest sens la adresa [email protected], în care să menționați cât mai multe detalii în baza cărora să putem procesa mesajul dumneavoastră.

Va rugăm să va specificați numele complet, numărul de comandă, pe care li găsiți în mesajul de confirmare primit de la Meesenburg.ro în urmă validării comenzii dumneavoastră, data la care ați efectuat comanda, data și metodă de livrare, precum și motivul nemulțumirii sau sugestia pe care doriți să o faceți.

Toate aceste informații vor facilita comunicarea dintre dumneavoastră Meesenburg România, motiv pentru care va rugăm să verificați cu atenție inserarea lor integrală și corectă în mesajul dumneavoastră.

Vă mulțumim pentru înțelegere!



Data ultimei actualizări 11.01.2024