Acasa

Acasa

Ce spun clienții

Ce spun clienții

Termeni și condiții



Definiții

Meesenburg România S.R.L., desemnată aici sub denumirea Meesenburg România, este o societate comercială organizată în baza legii române, cu sediul social în str. Livezeni, Strada Livezeni 79/A - C21, Târgu Mureș 540566, România, Cod Unic de Înregistrare 17979109 e-mail [email protected], telefon 0265 256 326.

Meesenburg România S.R.L.. este administratorul domeniului www.meesenburg.ro și a subdomeniilor acestuia, denumit în continuare Site.

În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majusculă vor avea înțelesurile menționate mai jos, dacă din context nu rezultă altfel.

Conținut:

  • toate informațiile din Site care pot fi vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

    și/sau

  • cuprinsul oricărui mesaj trimis Clienților, Utilizatorilor sau Vizitatorilor de către un angajat sau un terț împuternicit Meesenburg România, prin mijloace electronice și/sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil;

    și/sau

  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat sau un terț împuternicit Meesenburg România Clienților, Utilizatorilor sau Vizitatorilor;

    și/sau

  • informații legate de Produsele, Serviciile și/sau tarifele practicate de către Meesenburg România într-o anumită perioadă;

    și/sau

  • informații legate de Produsele, Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Meesenburg România are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;

    și/sau

  • date referitoare la Meesenburg România, sau alte date privilegiate ale acestei societăți.

    și/sau

Produse și Servicii: orice bun și/sau prestație care urmează a fi furnizate de Meesenburg România Clientului că urmare a încheierii Contractului.

Vizitator: orice persoană fizică ce are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de Meesenburg România, în baza prezenților Termeni și condiții sau a oricărui alt acord de utilizare existent între Meesenburg România și această persoană

Utilizator: orice persoană fizică în vârstă de minimum 16 ani împliniți sau o persoană juridică, ce are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de Meesenburg România, în baza prezenților Termeni și condiții sau a oricărui alt acord de utilizare existent între Meesenburg România și această persoană și care și-a creat și utilizează un Cont pe Site.

Client: orice persoana fizică în vârstă de minimum 16 ani împliniți sau o persoană juridică, deținătoare a unui Cont în Site și care a efectuat cel puțin o Comandă în baza prezenților Termeni și condiții.

Cont: secțiune din Site accesibilă pe baza de înregistrare cu adresă e-mail și parola sau prin conectare folosind un cont Facebook ori Google, care permite Utilizatorului să transmită o Comandă sau să acceseze alte Servicii. În cazul Clienților cu cel puțin o Comandă la activ, Contul conține informații despre istoricul interacțiunii cu Site-ul (Comenzi, facturi fiscale, Review-uri etc.)

Comandă: un document electronic, generat că urmare a accesării Site-ului de către un Client sau Utilizator, prin care Clientul sau Utilizatorul transmite Meesenburg România intenția de a achiziționa Produse și Servicii de pe Site.

Precomandă: opțiunea de achiziționare a unui Produs care urmează să fie lansat la o data viitoare și care poate fi comandat înainte de respectiva dată, sub rezerva dreptului producătorului de a modifica fără nicio notificare prealabilă data de lansare și prețul Produsului. Precomenzile se achita în același mod că o Comandă, prin toate metodele de plată acceptate de Meesenburg România. Indiferent de metoda de plata aleasa de Client sau Utilizator la plasarea unei Precomenzi, este necesara o confirmare finală din partea Meesenburg România, prin orice mijloace de comunicare aflate la dispoziția să, referitoare la condițiile de disponibilitate a Produsului (preț, intrare în stoc, condiții de livrare etc.).

Rezervare: blocarea de la vânzare pentru o perioada de 48 (patruzeci și opt) de ore a unui produs aflat în stocul unui magazin din rețeaua Meesenburg România, în urma unei operațiuni realizate pe Site de un Client sau Utilizator.

Contract: o Comandă confirmată de Meesenburg România, prin care Meesenburg România este de acord să livreze Clientului anumite Produse și Servicii, iar Clientul este de acord să efectueze plata acestora.

Tranzacție: încasarea sau remiterea spre încasare a sumei rezultate din vânzarea unui Produs și/sau Serviciu, prin modalitățile de plată puse de Meesenburg România la dispoziția Clienților și Utilizatorilor.

Taxă Timbru Verde: valoarea exprimata în lei, plătită de Meesenburg România către societatea autorizata cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare

Newsletter: mijlocul de informare periodică, exclusiv în format electronic, asupra Produselor și Serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de Meesenburg România într-o anumită perioadă de timp.

Mesaj Tranzacțional: mijloc de informare punctuală transmis prin mijloace electronice Clientului ce poate conține informații despre crearea Contului pe Site, resetarea parolei Contului, informații despre Comandă sau Precomandă, chestionar de satisfacție în urma unei cumpărături, solicitare de scriere a unui Review, alerte de preț etc.

Utilizare Abuzivă: utilizarea Site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementarilor și a legislației în vigoare, sau în oricare alt mod ce poate prejudicia Meesenburg România.

Review: o evaluare realizată de un deținător al unui Produs sau un beneficiar al unui Serviciu, efectuată pe baza experienței personale de utilizare și a analizării conformității Produsului sau Serviciului cu specificațiile menționate de producătorul sau furnizorul acestuia.

Notă: modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Client, Utilizator sau Vizitator fata de un Produs sau Serviciu, prin acordarea unui calificativ reprezentat printr-un număr de stele cuprins între 1 (cel mai mic grad de satisfacție) și 5 (cel mai mare grad de satisfacție). Nota poate fi acordată numai după scrierea unui Review despre un Produs sau Serviciu și va fi întotdeauna asociată respectivului Review.

Politica de vânzare online

Meesenburg România depune eforturi constante pentru a oferi informații exacte în paginile Produselor și/sau Serviciilor prezentate pe Site. Pot exista însă situații când aceste informații conțin inadvertențe: erori umane de operare, fotografii cu caracter informativ ce pot prezenta specificații sau accesorii care nu sunt incluse în configurații standard, specificații ce au fost modificate fără notificare de producători etc.

Orice Produs și/sau Serviciu prezentat pe Site este disponibil pentru achiziționare doar în limita stocului existent.

Pentru motive justificate, Meesenburg România își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului sau Utilizatorului la Site prin declararea Contului că inactiv, prin dezactivarea selectiva a anumitor facilitați ale Contului și/sau prin refuzarea accesului la anumite modalități de plată, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului sau Utilizatorului pe Site, acțiunile acestuia prejudiciază sau ar putea prejudicia Meesenburg România.

Pentru motive justificate, Meesenburg România își rezervă dreptul de a reduce cantitatea de Produse și/sau de Servicii din Comandă. Într-o astfel de situație, Clientul va fi notificat prin mijloacele de comunicare aflate la dispoziția Meesenburg România, iar suma achitata suplimentar îi va fi restituita.

Contractul se considera încheiat între Meesenburg România și Client în momentul recepționarii de Client a Mesajului Tranzacțional de confirmare a Comenzii. Documentul privind Comanda stă la baza Contractului încheiat cu Clientul. Acest document este salvat în format electronic și este permanent accesibil Clientului direct din cont.

Prezenții Termenii și condiții pot fi oricând actualizați.

Comanda

Clientul sau Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Produselor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături. Comanda va fi finalizata prin efectuarea plății prin una dintre modalitățile indicate pe Site.

O data adăugat în coșul de cumpărături, un Produs și/sau un Serviciu va fi disponibil pentru achiziție atâta timp cât acesta va exista în stoc. Simpla adăugare a unui Produs și/sau Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea Comenzii și implicit nici indisponibilizarea Produsului și/sau Serviciului din stocurile existente în depozitele Meesenburg România.

Comenzile pot fi efectuate doar de Clienții sau Utilizatorii care au un Cont activ pe Site. Un Cont este activ în conformitate cu politica Meesenburg România privind Prelucrarea datelor personale și a prevederilor din prezenții Termeni și condiții.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirmă că toate datele necesare procesului de cumpărare online sunt corecte, complete și reale la data plasării Comenzii. Aceste date sunt în permanență accesibile Clientului prin intermediul Contului, putând fi în orice moment actualizate sau corectate.

În cazul în care, în ciuda tuturor diligențelor depuse, Clientul constată că Meesenburg România are la dispoziție date eronate pentru onorarea unei Comenzi finalizate, Clientul va putea contacta Meesenburg România la adresa de e-mail [email protected] ori telefonic la numărul de telefon 0722-581-355 sau 0265 256 326 (Luni-Joi 08:00-17:00 și Vineri 08:00-15:00) pentru corectarea respectivelor date.

De asemenea, Clientul are posibilitatea să solicite anularea unei Comenzi finalizate, prin utilizarea formularului disponibil în secțiunea Contact din Site.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul înțelege că poate fi contactat de Meesenburg România prin orice mijloc de comunicare disponibil, folosind oricare din datele de contact puse la dispoziție de Client, oricând acest lucru este necesar în legătură cu respectiva Comandă.

Meesenburg România poate anula Comanda efectuata de Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei parți fata de cealaltă, sau fără că vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de plați utilizat de Meesenburg România, în cazul plații online;
  • datele furnizate pe Site de Client sunt incomplete și/sau incorecte, iar Clientul nu a corectat aceste date în Cont sau nu a contactat Meesenburg România în vederea corectării lor, situație în care Meesenburg România se afla în imposibilitatea de a expedia și/sau furniza Produsele și/sau Serviciile din Comanda.

Factura se va emite pe baza datelor furnizate de Client în procesul de creare a Contului și de plasare a Comenzii. Meesenburg România nu își poate asuma responsabilitatea pentru furnizarea de Client sau Utilizator a unor date incorecte, incomplete și/sau nereale.

Informațiile despre situația Comenzii, confirmare, factura, expediere, solicitare retur, chestionar de satisfacție în urma unei cumpărături, Review-uri, se vor recepționa de Client prin intermediul Mesajelor Tranzacționale.

Livrare și Verificare Comandă

Cum se întâmpla cu livrarea, la modul practic?

Atunci când plasezi comandă online, așteaptă să primești de la noi mesajul de confirmare a comenzii. În orice moment poți accesa statusul din contul tău Meesenburg România.

Când vine produsul?

Indiferent dacă ai cumpărat online sau dintr-un punct de lucru Meesenburg România, termenul uzual de livrare este de 3-5 zile lucrătoare. Zilele lucrătoare sunt de luni pana vineri inclusiv, cu excepția sărbătorilor legale. Termenul se socotește de la data confirmării comenzii.

În perioada sărbătorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau în situații cu caracter extraordinar (precipitații abundente, căi de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.),ne rezervam dreptul de a prelungi acest termen. Termenul maxim de livrare nu va depăși 15 zile calendaristice de la data comenzii online. Totuși, este bine de știut că majoritatea clienților Meesenburg România își primesc coletele în termen de cel mult 72 ore de la ridicarea acestora de curier din depozit.

Înregistrarea de review-uri

În secțiunea de Review-uri a Site-ului, Clienții, Utilizatorii sau Vizitatorii pot înregistra impresiile personale legate de caracteristicile și/sau modul de utilizare a unui Produs și/sau Serviciu. Impresiile pot fi pozitive, negative, sau neutre.

În momentul înregistrării unui Review, Clienții, Utilizatorii sau Vizitatorii acordă Meesenburg România o licența gratuită, neexclusivă, perpetuă, irevocabilă și nelimitată teritorial cu privire la drepturile de autor patrimoniale pentru conținutul transmis, care conferă Meesenburg România dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.

Conținutul Review-ului va fi moderat de către Meesenburg România și ulterior făcut public în Site în pagina Produsului și/sau Serviciului la care acesta face referire, dacă respecta regulile enunțate mai jos. Review-ul va fi atribuit numelui asociat Contului Meesenburg România (în cazul Clienților și Utilizatorilor autentificați în Cont momentul transmiterii Review-ului), respectiv a numelui introdus în formularul de transmitere a Review-ului de către Vizitator sau Clientul ori Utilizatorul care nu este autentificat în Cont.

Conținutul unui Review va fi păstrat în Site pana la retragerea consimțământului Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului care l-a transmis. Aceasta retragere a consimțământului va produce efecte numai pentru viitor. Retragerea consimțământului și solicitarea de ștergere a Review-ului trebuie semnalata la [email protected] și este necesar să fie insoțită de o captură de ecran a Review-ului din Site, de numele Produsului și/sau Serviciului pentru care a fost transmis Review-ul, precum și de data transmiterii Review-ului.

Pentru înregistrarea unui Review pe Site, toți Clienții, Utilizatorii sau Vizitatorii se angajează să respecte următoarele reguli:

  • de a face referiri doar la caracteristicile și/sau modul de utilizare al unui anumit Produs și/sau Serviciu, cu evitarea informațiilor legate de aspecte care se pot schimba în timp (cum ar fi prețul sau o oferta promoțională), ori a informațiilor care țin de modul particular al desfășurării unei anumite Comenzi;
  • de a folosi în redactare exclusiv limba romana. Vor fi permise cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt în limba romana, au o larga notorietate și sunt utilizate pe scara larga în domeniul respectiv (de exemplu: „mouse”, „notebook”, „plug and play” etc.);
  • de a utiliza un limbaj adecvat, fără cuvinte ori termeni care pot jigni sau afecta un alt Client, Utilizator sau Vizitator;
  • de a se asigura că informațiile furnizate în Review sunt reale, corecte și neînșelătoare, în conformitate cu legile aplicabile și că respecta drepturile unor terțe parți, cum ar fi drepturi de autor, de marcă comercială înregistrată, de licența sau alte drepturi de proprietate intelectuală, publicitate sau intimitate și viață privată;
  • de a folosi aceasta facilitate doar pentru a comunica informații despre un anumit Produs sau Serviciu rezultate că urmare a experienței directe și personale din utilizarea efectiva a acestuia, fără referiri la alte companii sau site-uri care promovează sau comercializează respectivul Produs sau Serviciu;
  • de a nu furniza sau solicita altor Clienți, Utilizatori sau Vizitatori, în niciun mod și în nicio măsur, date personale (detalii de contact, informații despre adrese de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail etc.) sau orice alte informații care pot determina dezvăluirea acestor date personale;
  • de a nu copia și înregistra informații despre Produse sau Servicii găsite pe site-uri ce desfășoară activități comerciale similare cu Meesenburg România, ori de a adauga link-uri spre conținutul unor astfel de site-uri;
  • de a nu scrie Review-uri ce conțin materiale de natură publicitară, ori de a încerca prin orice alt mod fraudarea serviciilor puse la dispoziție de Meesenburg România prin intermediul Site-ului;
  • de a nu utiliza Review-urile că modalitate de contactare a Meesenburg România. În acest scop vor fi utilizate numai datele de contact comunicate de Meesenburg România pe Site.

Toate Review-urile vor intra în moderare și nu vor fi afișate automat în Site, în scopul de a oferi Meesenburg România posibilitatea de a se asigura că acestea respecta regulile enunțate mai sus.

Datorita acestui proces de moderare, între momentul transmiterii Review-ului și afișării acestuia în Site poate exista un interval de timp cuprins între 2 și 7 zile lucrătoare.

Review-urile sunt găzduite în regim gratuit de către Meesenburg România în Site. Drept urmare, Meesenburg România nu poate fi responsabilă pentru conținutul Review-urilor din Site ale Clienților, Utilizatorilor sau Vizitatorilor. Deși în procesul de moderare Meesenburg România depune toate diligențele pentru identificarea și ștergerea conținutului care ar putea să încalce dreptul de proprietate intelectuala sau alte drepturi ale unor terți, exista posibilitatea că un anumit conținut publicat de Clienți, Utilizatori sau Vizitatori să încalce drepturile acestora.

Terții care consideră că un anumit Review le încalcă drepturi de proprietate intelectuală, dreptul la publicitate sau alte drepturi sunt rugați să trimită o notificare la [email protected], iar cei care consideră că un anumit Review le încalcă dreptul la viață privată sau la protecția datelor personale sunt rugați să trimită o notificare la [email protected] cu privire la drepturile încălcate, pentru a permite Meesenburg România să acționeze în conformitate cu dispozițiile legale.

Atunci când conținutul unui Review din Site este semnalat de un alt Client, Utilizator, Vizitator sau terț că fiind inadecvat, acesta va fi examinat cu atenție de Meesenburg România pentru a determina dacă este contrar Termenilor și condițiilor în vigoare. Meesenburg România deține dreptul exclusiv de a decide păstrarea sau eliminarea respectivului Review, fără să fie obligata în a-și motiva în vreun fel, fata de nicio parte, decizia respectiva.

Meesenburg România își rezerva dreptul de a suspenda sau retrage posibilitatea Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului de a mai înregistra Review-uri pe Site în situația în care constată încălcarea Termenilor și condițiilor de către aceștia.

Prețul produselor și serviciilor

Toate preturile aferente Produselor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ taxa pe valoarea adăugata (TVA). Preturile nu includ taxa de livrare și nici eventualul tarif suplimentar de procesare a plății la livrare.

Taxa de livrare și eventualul tarif suplimentar de procesare a plății la livrare sunt afișate în coșul de cumpărături de pe Site. Valoarea acestora poate fi consultata de Client, Utilizator sau Vizitator, înainte de plasarea unei Comenzi, în secțiunea dedicata Serviciului de livrare din Site.

Meesenburg România poate modifica în orice moment, fără nicio notificare prealabila, prețul oricărui Produs sau Serviciu prezentat pe Site.

În situațiile în care, urmare a unor disfuncționalități ale Site-ului sau a unor erori umane, prețul afișat pe Site nu este cel real, pot deveni incidente prevederile art. 1665 alin. 2 din Noul Cod Civil (Legea nr. 287/2009) referitoare la prețul derizoriu și că atare nu poate fi încheiat un Contract valid între Meesenburg România și Client, iar Produsele și/sau Serviciile afectate nu vor fi livrate și/sau furnizate. Meesenburg România va informa cu promptitudine Clientul asupra prețului corect în eventualitatea apariției unor asemenea situații.

Preturile afișate pe Site pot să fie diferite de preturile afișate la raft în magazinele Meesenburg România pentru același Produs.

Livrarea

Comenzile plasate pe Site vor fi livrate prin curier, la ușă sau la poarta casei Clientului. Tariful și termenul estimat de livrare sunt prezentate în coșul de cumpărături din Site. În cazul când Clientul optează pentru plata Comenzii la livrare, operațiunea de procesare a plății va fi tarifată suplimentar, iar aceasta informație va fi de asemenea prezentată în coșul de cumpărături. Toate detaliile despre Serviciul de livrare, inclusiv despre valorile taxei de livrare și a tarifului de procesare a plații la livrare, sunt disponibile în secțiunea dedicata din Site.

Termenul uzual de livrare este de 3-5 zile lucrătoare, socotit de la data confirmării comenzii. În perioada sărbătorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau în situații cu caracter extraordinar (precipitații abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), Meesenburg România își rezerva dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depăși 30 de zile calendaristice de la data confirmării comenzii.

Meesenburg România va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare aferente acestora. În situația în care Contractul nu poate fi onorat din cauza că produsul a devenit indisponibil între momentul plasării Comenzii de către Client și procesarea acesteia de către Meesenburg România, Meesenburg România va informa cu promptitudine Clientul despre aceasta împrejurare. Cu acordul prealabil și expres al Clientului, Meesenburg România va putea livra un Produs similar, având același preț și/sau caracteristici tehnice.

Plata

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în notificarea de preluare a Comenzii trimisă de Meesenburg România Clientului. Clientul se obligă să furnizeze în acest scop toate informațiile necesare emiterii facturii, în conformitate cu legislația financiar-contabilă în vigoare. Clientul are obligația de a-și actualiza ori de cate ori este necesar informațiile din Contul sau.

O detaliere a modalităților de plata acceptate de Meesenburg România se regăsește în secțiunea Modalități de plată din Site.

În cazul când Clientul optează pentru plata Comenzii la livrare, operațiunea de procesare a plății va fi tarifata suplimentar. Aceasta informație va fi prezentata Clientului în coșul de cumpărături, la selectarea opțiunii respective.

Dacă un Produs și/sau Serviciu care a fost comandat de Client nu poate fi livrat de Meesenburg România, acest fapt va fi adus cu promptitudine la cunoștința Clientului. În situația în care Clientul a plătit Produsul și/sau Serviciul respectiv, Meesenburg România va returna în contul Clientului contravaloarea Produsului și/sau Serviciului în termen de maximum 7 (șapte) zile.

Termenul se calculează fie de la data când Meesenburg România a luat la cunoștința despre imposibilitatea de livrare, fie de la data când Clientul și-a exprimat în mod expres și neechivoc dorința de anulare a Comenzii că urmare a intervenirii acestei situații.

În cazul plaților online, Meesenburg România nu își poate asuma responsabilitatea pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, cum ar fi de exemplu comisioanele de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului, în cazul în care moneda respectivului card este diferită de leu (RON). Clientul va fi în exclusivitate responsabil pentru suportarea costurilor unor asemenea operațiuni.

Transferul de proprietate

Cu excepția cazurilor când Meesenburg România și Clientul s-au înțeles altfel, proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, după efectuarea plății de Client, în locația indicată în Comanda.

În acest context, prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier, în cazul livrărilor prin curier, la ușa sau la poarta casei Clientului.

Returul produselor

Potrivit legislației în vigoare privind comerțul electronic, Clientul își poate exercita dreptul de retragere din Contract în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la livrarea Produselor sau de la încheierea contractelor în cazul Serviciilor. În acest interval de timp Produsele și/sau Serviciile cumpărate de Client de la Meesenburg România pot fi returnate, fără să fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele plătite vor fi rambursate.

Pentru a ușura procesul de retur și a asigura rapiditatea acestuia, Meesenburg România pune la dispoziția Clientului facilitatea de a completa și trimite un formular de retur direct din Cont.

Alternativ, Clientul poate folosi și modelul de document prevăzut în anexa la Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 34/2014.

În cazul în care Comanda a fost deja achitată, iar Clientul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal, Meesenburg România va rambursa contravaloarea acesteia în termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data la care Clientul a informat Meesenburg România cu privire la decizia de retragere din Contract.

Contravaloarea Comenzii va fi rambursata folosind aceeași modalitate de plată că aceea folosită în Tranzacția inițiala de Client, în cazul în care acesta nu optează pentru o modalitate diferita de încasare a respectivei sume de bani.

Meesenburg România își rezerva dreptul de a amâna aceasta rambursare pana la data returnării Produselor de Client sau pana la data recepționarii de la Client a unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate către Meesenburg România. În cazul în care Meesenburg România s-a oferit să-și recupereze singur produsele de la Client, se va lua în considerare data cea mai recentă.

Meesenburg România își rezervă dreptul de a reține din sumele rambursate Clientului valoarea care rezultă din diminuarea valorii Produselor în urma manipulării acestora de către Client, în cazul în care aceste manipulări sunt altele decât cele strict necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și a funcționalității Produselor.

Contul Meesenburg România

Prin crearea unui Cont, orice Utilizator este de acord cu prezenții Termeni și condiții.

În cazul Clienților cu cel puțin o Comandă finalizată, Contul conține informații despre istoricul interacțiunii cu Site-ul (Comenzi, facturi fiscale, Review-uri etc.) și oferă diverse facilități (formular retur, introducere adrese alternative de livrare etc.).

Utilizatorii care nu au plasat încă o Comanda pot beneficia în mod gratuit de serviciile Contului, cum ar fi cele de wishlist (lista produse favorite), alerta de preț sau alte informări punctuale despre comenzi nefinalizate ori reduceri specifice la produsele favorite.

Securitatea datelor și a contului

Meesenburg România folosește masuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii greșite a informațiilor aflate sub controlul sau (cum ar fi de exemplu securizarea traficului prin HTTPS la orice interacțiune cu Site-ul) și depune toate diligențele în acest sens. Cu toate acestea, Meesenburg România nu își poate asuma responsabilitatea pentru pierderile de informații cauzate de browser-ele sau problemele de securitate ale conexiunii de Internet ale Clienților și Utilizatorilor.

Accesul la Cont este permis numai Clienților și Utilizatorilor, accesul fiind protejat de o combinație dintr-o adresă de e-mail și o parolă. Meesenburg România nu va cere niciodată parola conturilor Clienților sau Utilizatorilor prin mesaje e-mail sau prin telefon. Clienții și Utilizatorii sunt sfătuiți să nu dezvăluie parola de acces la Cont persoanelor care solicita acest lucru. Clienții și Utilizatorii își pot crea sau se pot conecta la Cont și prin intermediul unor parteneri terți, Facebook și Google. În cazul folosirii acestei facilitați, Clienții și Utilizatorii înțeleg că anumite date cu caracter personal privind crearea, accesul sau modul de utilizare a Contului vor putea fi colectate direct de către acești terți, iar Meesenburg România nu are niciun control sau influență asupra respectivului proces. Meesenburg România pune la dispoziția Clienților și Utilizatorilor informațiile privind propria politică de colectare a datelor personale, accesibilă în secțiunea Prelucrare date personale din Site.

Politicile Facebook și Google privind prelucrarea datelor personale pot fi consultate de Clienții și Utilizatorii interesați la facebook.com/about/privacy și respectiv policies.google.com/privacy.

Newsletter-ul

Orice Vizitator al Site-ului se poate abona la Newsletter-ele Meesenburg România. De asemenea, Utilizatorul are posibilitatea să se aboneze la Newsletter-ele Meesenburg România în momentul creării unui Cont pe Site. Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul abonat la Newsletter poate renunța oricând la primirea acestuia printr-un clic pe linkul de dezabonare prezent în toate Newsletter-ele Meesenburg România.

De asemenea, folosim anumite date cu privire la comportamentul tău de comparator (de exemplu, produsele cumpărate sau vizualizate ori cele adăugate în wishlist) pentru a-ți crea un profil, în scopul personalizării newsletter-ului la care te-ai abonat, conform secțiunii de Prelucrarea datelor personale.

Renunțarea Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului la primirea Newsletter-elor nu implica și renunțarea la acceptul dat pentru prezenții Termenii și condiții.

Alte mesaje tranzacționale sau comerciale

Prin crearea unui Cont sau plasarea unui Comenzi, Clientul sau Utilizatorul înțelege că va primi mesaje tranzacționale, inclusiv informări cu privire la Comenzi nefinalizate, prin orice mijloace de comunicare aflate la dispoziția Meesenburg România, folosind datele de contact oferite de Client sau Utilizator.

În cazul Clienților, Meesenburg România își rezerva dreptul de le trimite informări comerciale prin mijloace electronice cu privire la produse sau servicii similare celor cumpărate, în conformitate cu prevederile art. 12 alin. 2 din Legea nr. 506/2004.

Cesionarea și subcontractarea

Meesenburg România își rezervă dreptul de a cesiona și/sau subcontracta către terțe părți anumite servicii ce țin de onorarea Comenzilor primite de la Clienți.

Clientul va fi informat despre asemenea acțiuni, fără să fie însă nevoie de obținerea acordului acestuia. Meesenburg România va fi întotdeauna răspunzător față de Client pentru toate obligațiile contractuale ce ii revin.

Informații legale

1. Limba de redactare

Întregul Conținut, comunicarea dintre Meesenburg România și Client, Utilizator sau Vizitator, precum și orice tranzacție, procedura, document etc. guvernate de prezenții Termeni și condiții sunt redactate în limba romană. Prin luarea la cunoștință și acceptarea acestor Termeni și condiții Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul confirma că înțelege pe deplin această limba.

2. Răspunderea Meesenburg România

Meesenburg România nu își asuma responsabilitatea pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi că rezultat al îndeplinirii de către Meesenburg România a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii sau pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

3. Garanții și service

Toate Produsele beneficiază de condiții de garanție potrivit legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele comercializate sunt noi (cu excepția produselor resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Toate Produsele beneficiază de garanția legală de conformitate, iar aceasta nu este afectată de eventuala garanție tehnică (sau comercială) oferită de producător sau de Meesenburg România.

Certificatul de garanție tehnica (sau comercială) se găsește fie în Cont, fie în coletul de livrare sau cutia Produsului. Eventuala lipsa a certificatului de garanție trebuie semnalata în cel mai scurt timp de la recepția Produsului la adresa de e-mail reclamaț[email protected] ori telefonic la 0752-244-451 sau 0265 256 326 (Luni-Joi 08:00-217:00 și Vineri 09:00-15:00).

Clientul are obligația să ia la cunoștință și să respecte prevederile instrucțiunilor sau condițiilor de utilizare cuprinse în certificatul de garanție, în caz contrar existând riscul de a pierde garanția Produsului.

4. Forța majoră

Niciuna din parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este cauzata de un eveniment de forță majoră, așa cum este definit acesta de legislația în vigoare.

5. Legea aplicabilă și jurisdicția

Contractul este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între Meesenburg România și Client se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care aceasta nu este posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane competente din București.

6. Reclamații, sesizări și sugestii

Pentru reclamații, sesizări sau sugestii privind Produsele și/sau Serviciile Meesenburg România, Clienții, Utilizatorii sau Vizitatorii pot să contacteze Serviciul Asistenta Clienți la adresa de e-mail [email protected] ori telefonic la 0722-581-355 sau 0265 256 326 (Luni-Joi 08:00-17:00 și Vineri 09:00-15:00).

Ca o procedură de rezolvare interna a oricăror probleme privind Comanda și care nu par să fie rezolvate altfel, Clienții au la dispoziție formularul din pagina de Contact de pe Site. Meesenburg România va răspunde unei astfel de reclamații în cel mult 48 ore. Însă în funcție de complexitate, termenul ei de rezolvare se poate întinde pana la 30 (treizeci) de zile.

După epuizarea căilor de conciliere interna și fără să-și prejudicieze în vreun fel dreptul de acces la instanțele judecătorești, Clientul (în accepțiunea de persoana fizica a termenului) aflat într-un litigiu cu Meesenburg România poate apela pentru soluționare la o procedura extrajudiciara.

Acestea sunt de regulă mai rapide și mai ieftine decât procedurile judiciare. Mai multe detalii sunt disponibile la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

7. Drepturile de proprietate intelectuală

Conținutul, în înțelegerea termenului din secțiunea Definiții și incluzând – dar nelimitându-se la acestea – logouri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezente pe Site, este proprietatea exclusiva a Meesenburg România, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului nu îi este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea în orice mod, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Meesenburg România, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al Meesenburg România asupra Conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, altfel decât cu acordul scris expres al Meesenburg România.

Orice Conținut la care Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se afla sub incidența prezentului document, în cazul în care Conținutul nu este insoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Meesenburg România și acesta, fără nicio garanție implicita sau expres formulata din partea Meesenburg România cu referire la acel Conținut.

Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale și numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile prezentului document.

În cazul în care Meesenburg România conferă Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa într-un acord de utilizare distinct un anumit Conținut la care Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui Conținut definit în acord, numai pe perioada existenței respectivului Conținut ori a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea exista.

Respectivul acord nu reprezintă un angajament contractual din partea Meesenburg România pentru Clientul, Utilizatorul, Vizitatorul sau un alt terț care are ori obține acces la acest Conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui Conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

Niciun Conținut transmis Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuala din partea Meesenburg România și/sau al angajatului ori terțului împuternicit Meesenburg România care a mijlocit transferul de Conținut fata de respectivul Conținut.

Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele expres permise prin prezenții Termeni și condiții, ori prin acordul de utilizare care însoțește Conținutul, în măsura în care un astfel de acord exista.

Orice problemă legată de încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală prin conținutul afișat pe Site (inclusiv în cazul Review-urilor) poate fi semnalata la adresa de e-mail [email protected]

8. Informațiile privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE)

Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate separat.

Având în vedere prevederile OUG 195/2005 referitoare la protecția mediului și OUG 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, Clienții vor avea în vedere următoarele:

  • DEEE vor fi colectate separat de deșeurile menajere, fiind interzisă colectarea acestora împreună cu alt gen de deșeuri;
  • colectarea DEEE se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE, direct de Meesenburg România (în conformitate cu punctele 1.3 și 1.4 de mai jos) sau prin alte centre de colectare organizate de operatori economici autorizați în acest scop;
  • Meesenburg România aplica politica de colectare a DEEE în sistem de preluare a echipamentelor „unu-la-unu”, conform legislației în vigoare, dacă echipamentul vechi este din aceeași categorie și a îndeplinit aceleași funcții că echipamentul nou cumpărat; în aceste situații, Clienții Meesenburg România pot preda DEEE în mod gratuit la toate magazinele Meesenburg România;
  • toate magazinele Meesenburg România asigura colectarea gratuita pentru DEEE de dimensiuni foarte mici (de exemplu, baterii sau acumulatori), fără obligații în ceea ce privește achiziționarea unor Produse echivalente.

Simbolul care indica faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubela cu roti barata cu o cruce, că în aceasta imagine:

Meesenburg

Un echipament electric sau electronic care poarta un asemenea simbol semnalizează faptul că la ieșirea din uz acesta nu poate fi amestecat cu deșeurile menajere și că face obiectul unei colectări separate.

9. Prelucrarea datelor personale

Politica Meesenburg România privind prelucrarea datelor personale este parte integranta din acest document și poate fi consultata în secțiunea dedicată din Site.

Document valabil din 12.11.2020, data ultimei actualizări și a publicării.