Ce spun clienții

Ce spun clienții

Livrarea comenzilor



Livrarea pe teritoriul României

Pentru produsele aflate în stoc, livrarea pe teritoriul României se va face prin curier în termen de 24-72 de ore de la primirea comenzii.

Livrarea produselor comandate pe site-ul meesenburg.ro este gratuită dacă valoarea comenzii depășește 150 RON. Pentru comenzi cu o valoare mai mică de 150 RON costul transportului este 15 RON.

În cazul în care produsele nu se află în stoc, SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL va informa clientul despre aceste situații, iar în eventualitatea în care a fost achitată deja contravaloarea produselor, plata poate fi recuperată/rambursată în termen de maximum 15 zile.

La solicitarea expresă a SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL sau a curierului, clientul va face dovadă identității sale prin prezentarea unui act oficial (CI, permis auto) și va comunica numărul de comandă atribuit de către SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL.

În situația în care clientul nu poate recepționa comanda sa în mod personal, comanda va putea fi livrată la adresa precizată doar unei persoane cu vârstă mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către curier a numărului comenzii. Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată în cazul în care clientul nu îndeplinește condițiile menționate.

În cazul livrării comenzii (inclusiv la locul de muncă al clientului) și în situația în care curierul nu poate avea acces în locația respectivă, clientul este obligat să se asigure că poate recepționa această comandă.

Condițiile de livrare se completează cu Termenii și Condițiile companiei de curierat agreate – FAN COURIER EXPRESS SRL.

Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL în momentul predării produselor comandate către client.

Livrarea în afara României

Pentru livrările în afară României, detaliile, termenul de livrare și prețul final al comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar expedierea se va face după confirmarea încasării contravalorii produselor/serviciilor și a taxelor de expediere/transport.

Lansarea comenzii

Lansarea comenzii se va face printr-una din tehnicile de comunicație la distanță (online sau telefonic). Lansarea comenzii înseamnă acceptarea condițiilor de vânzare ale SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL și confirmarea comenzii. Comanda va fi considerată validă și acceptată dacă clientul va preciza următoarele date: adresa completă și numărul de telefon.

Confirmarea comenzii prin e-mail și acceptarea implicită a acesteia de către client constituie momentul încheierii contractului la distanță ce cuprinde prezențele condiții de vânzare și înregistrare. Pentru protecția clienților, nu vor fi acceptate comenzi care nu corespund condițiilor de vânzare, livrare și de preț anunțate de SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL.

Prețul produselor și al serviciilor

Toate prețurile de pe site-ul https://meesenburg.ro sunt exprimate în Lei (RON), includ TVA și sunt prețuri finale.

Prețul final plătit de utilizator/client este format din prețul produsului + cheltuielile de livrare. Prețurile de livrare sunt detaliate la confirmarea comenzii.

Prețul transportului pentru comenzile de peste 150 RON este suportat de către SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL dacă acestea au adrese pe teritoriul României. În cazul comenzilor cu o valoare mai mică de 150 RON lei tariful va fi achitat de către client – costul transportului fiind 15 RON (pentru livrările în interiorul României).

Facturare și plăți

Prețul și modalitatea de plată sunt specificate în secțiunea de comandă și în comandă. SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL va emite către client o factură pentru produsele și/sau serviciile livrate, obligația clientului fiind aceea să pună la dispoziția SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Termene de valabilitate și garanția de conformitate

Termenul de valabilitate este conform cu informațiile menționate pe etichetele produselor, cu strictă respectare a condițiilor de depozitare și de manipulare.

SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL își asumă responsabilitatea pentru toate viciile produsului prezente la dată livrării. În cazul în care cererea este justificată, clientului îi va putea fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar sau sub formă de produse.

Sesizarea depusă prin intermediul formularului de contact de pe acest site trebuie să conțină descrierea defectului reclamat, eventual o poză și o copie a facturii (sau orice alt act care să demonstreze achiziția). Orice sesizare va fi procesată fără întârziere și clientul va fi informat despre constatările făcute. Procedura de retur va fi transmisă prin e-mail clientului, imediat ce a fost recepționată și evaluată.

SC MEESENBURG ROMÂNIA SRL are obligația de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare, indiferent de forma în care se încheie, verbal sau scris.

Site-ul https://meesenburg.ro garantează calitatea produselor comercializate. Clienții care doresc returnarea unui produs vor avea tot suportul necesar pentru derularea acestei operațiuni.

Consultați politica de retur aici.

Recepția produselor

Clientul se obligă să semneze bonul/documentul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifica cu atenție daca produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri în comanda sa. Prin semnarea actului/bonului de livrare clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor comandate.